Monday 15 October 2018


                 თემატური გეგმა ქართულ ენასა და ლიტერატურაში
I-  კლასი. მარინე მეფარიშვილი.2018-2019 .
შესასწავლი
თემა
წინასაანბანო პერიოდი.,,ვემზადებით სკოლისათვის
შესასწავლი მასალა 
1.      გაცნობა.
2.      ჩვენი საკლასო ოთახი.
3.      ჩვენი გაკვეთილები.
4.      ჩვენი სახელმძღვანელო.
5.      ნახატიან ლექსიკონზე მუშაობა.
სასწავლო შედეგი, რომელსაც გვინდა რომ მივაღწიოთ
·         სასკოლო-სოციალურ გარემოში  ჩართვა.
·         ყურადღების მობილიზაცია.
·         მასწავლებლის ინსტრუქციის მოსმენა და გაგება.
·         თვითგამოვლენა და თვითგამოხატვა.
·         კლასიფიკაცია და ვერბალიზაცია.
·         ყურადღების მობილიზება და მეხსიერების გააქტიურება
·         მიზნობრივ თამაშში ჩართვა
·         ფონოლოგიური ცნობიერების გავარჯიშება
საკვანძო კითხვები
როგორ ემზადებოდით სკოლისათვის?
როგორ საკლასო ოთახს ელოდით?როგორ  საკლასო ოთახი დაგხვდათ?
რას ვსწავლობთ თითოეული საგნის გაკვეთილებზე? (ქართული ენა, მათემატიკა, ხელოვნება, ბუნებისმეტყველება, სპორტი, მუსიკა)
მკვიდრი წარმოდგენები
ჩაერთვებიან სოციალურ გარემოში . შეძლებენ ყურადღების მობილიზებას, მასწავლებლის ინსტრუქციის მოსმენას და გაგებას.  შეძლებენ მიზნობრივ თამაშებში ჩაბმას.განუვითარდებათ ფონოლოგიური ცნობიერება..
შეფასების კრიტერიუმები
განმავითარებელი შეფასება.ზეპირი გამოკითხვა,საკლასო სამუშაო. საშინაო დავალება.შეფასების ცხრილი.
შეფასების კრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
ქართ. დაწყ( 1).
·         სწორად  რეაგირებს ნაცნობ სამეტყველო სიტუაციებში.
·         გასაგებად გამოხატავს სათქმელს.
·         აღწერს სურათს
·         საჭიროების შემთხვევაში ადეკვქტურად ცვლის სამეტყველო როლებს.
·         ასრულებს მასწავლებლის მარტივ ზეპირ ინსტრუქციებს.
·         ამოიცნობს ზღაპრის დასაწყისსა და დასასრულს ფორმულების მიხედვით ,,იყო და არა იყო რა...,,ჭირი იქა, ლხინი აქა..
           
კომპლექსური დავალებები
 მიზნობრივ თამაშებში ჩართულობა, სურათის აღწერა, ლექსის დასწავლა,ლექსიკურ-ფონეტიკური სავარჯიშოები.
შესასწავლი
თემ

,,ასო-ბგერების შესწავლა- საანბანო პერიოდი
შესასწავლი მასალა 
ასო ბგერების შესწავლა( წყვილებად): 1),  2), 3) , 4) , 5),
6) , 7), 8), 9), 10) , 11), 12) , 13) , 14), 15) ,
16) 17) ,.
სასწავლო შედეგი, რომელსაც გვინდა რომ მივაღწიოთ
·         შესასწავლი ბგერების დაფიქსირება და მეტყველებიდან მათი გამოყოფა, მიმართება გრაფიკულ ხატთან.
·         შესასწავლი ასოების გამოყოფა მთლიანი სიტყვიდან და თავასოს დაფიქსირება.
·         სიტყვის მთლიანი ხატის აღქმა, მისი იდენტიფიკაცია, აკუსტიკურის ნახატთან, ნახატის - ნაბეჭდთან.
·         ფონოლოგიური ცნობიერების განვითარება
·         მოსმენა და ადეკვატური რეაგირება ინფორმაციასა და ინსტრუქციაზე.
·         ლექსიკის გამდიდრებაზე ზრუნვა.
საკვანძო კითხვები
·         რომელი ასო- ბგერა შევისწავლეთ?
·         დამისახელეთ სიტყვის თავში (დასაწყიში) რომელი ასოა?
·         დამისახელეთ შესწავლილ ასო-ბგერებზე დაწყებული სიტყვები.
მკვიდრი წარმოდგენები
·         მოსწავლეები შეძლებენ შესწავლილი ბგერის სიტყვიდან გამოყოფას .
·         ამოიცნობენ შესწავლილ ასოს ანბან -პლაკატზე.
·         ამოიცნობს სიტყვის მთლიან ხატს და შეუსაბამებს ნახატს.
·         დამოუკიდებლად შეძლებს უცნობ ასოთა სიმრავლიდან შესწავლილ ასოების ამოცნობას.
·         დაასახელებს შესწავლილი ასო-ბგერებით დაწყებულ სიტყვებს.
შეფასების კრიტერიუმები
განმავითარებელი შეფასება. შეფასების ცხრილი.
შეფასების კრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
ქართ.დაწყ (I)
·         ისმენს და ადეკვატურად აღიქვამს მარტივ ინფორმაციას ნაცნობ თემაზე.
·         სიტყვებში გამოყოფს და წარმოთქვამს მარცვლებს, მარცვლებიდან-ბგერებს.  
·         ადექვატურად იყენებს აქტიურ ლექსიკას.
·         პაუზით გამოყოფს სიტყვებს ერთმანეთისგან.
           
კომპლექსური დავალებები
ანბანთქების მოსმენა.ანბან-პლაკატის წაკითხვა, ნახატიან ლექსიკონზე მუშაობა, ლექსიკური სავარჯიშოები, წერითი სავარჯიშოები.
შესასწავლი თემა

,,საანბანო პერიოდში ძირითად ტექსტზე მუშაობა
შესასწავლი მასალა 
შესაშესასწავლ ასსო-ბგერებს   დართული საკითხავი ტექსტები , მარცვლები და ფრაზები.
სასწავლო შედეგი, რომელსაც გვინდა რომ მივაღწიოთ
·         შესწავლილი ბგერის მიმართების დამყარება მის გრაფიკულ ხატთან.
·         კითხვის საწყისი უნარის განვითარება
·         ფონოლოგიური ცნობიერების განვითარებაზე ვარჯიში
·         სიტყვის გრაფიკული ხატის გამთლიანებაზე ვარჯიში
·         სასკოლო-სასწავლო უნარ-ჩვევების გამომუშავება.
·         ტექსტის დაკავშირება ილუსტრაციასთან
წერიწერითი  მიმართულება.
საკვანძო კითხვები
·         რომელი მარცვლებით მიიღება ესა თუ ის სიტყვა?
·         რამდენი მარცვალია სიტყვაში?
·         როგორ დავმარცვლოტ სიტყვა?
შე
მკვიდრი წარმოდგენები
·         შეძლებენ  ნასწავლი ასოების ამოცნობას ანბან-პლაკატზე
·         შეძლებენ სიტყვების აწყობას მოძრავი ანბანის გამოყენებით.
·         შეძლებენ მარცვლის ამოკითხვას .
·         შეძლებენ სიტყვების ნაწილებად ამოკითხვას და მის გამთლიანებას
·         შეძლებენ სიტყვების დამარცვლას.

შეძლებენ: ინსტრუქციის მოსმენას, გაგებას და ადეკვატურად რეაგირებას.
შეფასების კრიტერიუმები
განმავითარებელი შეფასება ინდივიდუალურად. შეფასების ცხრილი ჯგუფებისთვის.
შეფასების კრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
ქართ.დაწყ (I)
·          ისმენს და ადეკვატურად აღიქვამს მარტივ ინფორმაციას ნაცნობ თემაზე.
·         სიტყვებში გამოყოფს და წარმოთქვამს მარცვლებს, მარცვლებიდან-ბგერებს.  
·         ადექვატურად იყენებს აქტიურ ლექსიკას.
·         პაუზით გამოყოფს სიტყვებს ერთმანეთისგან.
·         სვამს შეკითხვებს უცნობი სიტყვის მნიშვნელობის ,კონკრეტული ფაქტის, ინფორმაციის დასაზუსტებლად.    
კომპლექსური დავალებები
ანბან პლაკატის წაკითხვა, შესწავლილი ასოს დაფიქსირება, საკითხავ სავარჯიშოზე მუშაობა,  მოძრავი ანბანით მუშაობა, წერითი სავარჯიშო.
შესასწავლი
თემა
შესასწავლი მასალა 
სასწავლო შედეგი, რომელსაც გვინდა რომ მივაღწიოთ
საკვანძო კითხვები
მკვიდრი წარმოდგენები
შეფასების კრიტერიუმები
შეფასების კრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
კომპლექსური დავალებები
შესასწავლი
თემა
შესასწავლი მასალა 
სასწავლო შედეგი, რომელსაც გვინდა რომ მივაღწიოთ
საკვანძო კითხვები
მკვიდრი წარმოდგენები
შეფასების კრიტერიუმები
შეფასების კრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
კომპლექსური დავალებები

No comments:

Post a Comment