შესასწავლი თემა
|
,,სამწყობრო ვარჯიშები“
|
შესასწავლი მასალა
|
1. მოწყობა
2. ბრუნები ადგილზე
3. გადაწყობა ერთ-ორ - სამრიგად
4. სიარული
5. ნელი სირბილი
|
სასწავლო შედეგი, რომელსაც გვინდა რომ მივაღწიოთ
|
|
საკვანძო კითხვები
|
|
მკვიდრი წარმოდგენები
|
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
სიტყვიერი კომენტარი, რჩევა-დარიგება, დაკვირვების ფურცელი, თვითშეფასებისა და ურთიერთშეფასების სქემა.
|
შეფასებისკრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
|
ფ.ა.1.3.
მოსწავლემ უნდა შეძლოს მონაწილეობის მიღება ჯანმრთელობის შენარჩუნებისა და გაკაჟებისათვის აუცილებელ ელემენტარულ ფიზიკურ აქტივობებში.
|
კომპლექსური დავალებები
|
შემაჯამებელიდავალება - მიღწეული შედეგები. მოსწავლემუნდა შეძლოს ფიზიკური აღზრდის სტანდარტით განსაზღვრული ცოდნისა და უნარ-ჩვევების წარმოჩენა
|
შესასწავლი თემა
|
,,ზოგადგანმავითარებელი ვარჯიშები“
|
შესასწავლიმასალა
|
,,გავიზარდოთ მეტად“
,,სპილო დიდია , თაგვი-პატარა“
,,შეშისმჭრელი“
,,თოჯინა“
,,ქანქარა“
,,ფეხის აქნევა“
,,როგორც ციკნები“
,,ფიფქები ნელა ცვივიან“
|
სასწავლო შედეგი, რომელსაც გვინდა რომ მივაღწიოთ
|
|
საკვანძო კითხვები
|
|
მკვიდრიწარმოდგენები
|
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
სიტყვიერი კომენტარი, რჩევა-დარიგება, დაკვირვების ფურცელი, თვითშეფასებისა და ურთიერთშეფასების სქემა.
|
შეფასების კრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
|
ფ.ა.1.1
მოსწავლემ უნდა შეძლოს დაიცვას პირადი ჰიგიენისა და უსაფრთხოების ელემენტარული წესები.
ფ.ა.1.4
მოსწავლემ უნდა შეძლოს სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანი უნარ-ჩვევების გამოვლენა ფიზიკურ აქტივობებში მონაწილეობის საფუძველზე.
|
კომპლექსური დავალებები
|
ვარჯიშები სიარულში და სირბილში, მოწყობა-გადაწყობა, ხტომითი ვარჯიშები, მოძრავი თამაშები.
|
შესასწავლი თემა
|
,,ზოგადგანმავითარებელ ვარჯიშთა კომპლექსი“
|
შესასწავლი მასალა
|
ვარჯიში 1.
ვარჯიში 2.
ვარჯიში 3.
ვარჯიში 4.
ვარჯიში 5.
ვარჯიში 6.
ვარჯიში 7.
ვარჯიში 8.
შენიშვნა: დეტალური აღწერა მეთოდურ სახელმძღვანელოშია.
|
სასწავლო შედეგი, რომელსაც გვინდა რომ მივაღწიოთ
|
|
საკვანძო კითხვები
|
|
მკვიდრი წარმოდგენები
|
მოსწავლეს შეეძლება ფიზიკურ აქტივობაში მონაწილეობისათვისათვის აუცილებელი მოძრაობითი უნარ -ჩვევების წარმოჩენა (გადაადგილება, რბენა, დაბალი სიმაღლიდან ჩამოხტომა, მანიპულირება-ტყორცნა, მიზანში სროლა, წონასწორობის შენარჩუნება, სწორ ხაზზე სიარული, ცალ ფეხზე დგომა)
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
სიტყვიერი კომენტარი, რჩევა-დარიგება, დაკვირვების ფურცელი, თვითშეფასებისა და ურთიერთშეფასების სქემა.
|
შეფასებისკრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
|
ფ.ა.1.1
მოსწავლემ უნდა შეძლოს დაიცვას პირადი ჰიგიენისა და უსაფრთხოების ელემენტარული წესები.
ფ.ა.1.4
მოსწავლემ უნდა შეძლოს სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანი უნარ-ჩვევების გამოვლენა ფიზიკურ აქტივობებში მონაწილეობის საფუძველზე.
|
კომპლექსურიდავალებები
|
ვარჯიშებისირბილში, დაბალისიმაღლიდანგადახტომაში, ბურთისტყორცნა, მიზანსისროლა, სწორხაზზესიარული, ცალფეხზედგომაწონასწორობისშენარჩუნებით, მოძრავითამაშები.
|
შესასწავლი თემა
|
,,რბენის შემსწავლელი ვარჯიშები“
|
შესასწავლიმასალა
|
რბენანელტემპში
რბენაფეხისცერებზეგამართული
მუხლისმაღლააწევით
ფეხისუკანმოხრით
გამართულიფეხებისწინაქნევით
სტარტიდანწინაღობისგადალახვა
წინაღობისსწორადგადალახვა
ესტაფეტისდროსჯოხისგადაცემისშესწავლა.
|
სასწავლოშედეგი, რომელსაცგვინდარომმივაღწიოთ
|
|
საკვანძოკითხვები
|
|
მკვიდრიწარმოდგენები
|
|
შეფასებისკრიტერიუმები
|
სიტყვიერი კომენტარი, რჩევა-დარიგება, დაკვირვებისფურცელი, თვითშეფასებისა და ურთიერთშეფასების სქემა.
|
შეფასებისკრიტერიუმისმიღწევისინდიკატორი
|
ფ.ა.1.1.
მოსწავლემ უნდა შეძლოს დაიცვას პირადი ჰიგიენისა და უსაფრთხოების ელემენტარული წესები.
ფ.ა.1.2
მოსწავლემ უნდა შეძლოს ფიზიკურ აქტივობაში მონაწილეობისათვის აუცილებელი საბაზისო მოძრაობითი უნარ-ჩვევების წარმოჩენა.
|
კომპლექსურიდავალებები
|
მოწყობა-გადაწყობა, ბრუნები, ვარჯიშებისიარულსადასირბილში, სიმაღლიდანჩამოხტომა, მოძრავითამაშები.
|
შესასწავლი თემა
|
,,ხტომები“
|
შესასწავლი მასალა
|
ადგილზე ცალ ან ორივე ფეხის შენაცვლებით
ფეხები ერთად ან ფეხშლით ჯვარედინად
ნახევარბუქნში
ორივე ფეხზე ახტომი და ბრუნი 180 გრადუსით ბუქნში
იატაკზე 4-6 პარალელურ ხაზზე
სახტუნელათი ორფეხზე
ჯვარედინი ხტომები
|
სასწავლო შედეგი, რომელსაც გვინდა რომ მივაღწიოთ
|
|
საკვანძო კითხვები
|
|
მკვიდრი წარმოდგენები
|
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
სიტყვიერიკომენტარი, რჩევა-დარიგება, დაკვირვებისფურცელი, თვითშეფასებისადაურთიერთშეფასებისსქემა.
|
შეფასების კრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
|
ფ.ა.1.3.
მოსწავლემ უნდა შეძლოს მონაწილეობის მიღება ჯანმრთელობის შენარჩუნებისა და გაკაჟებისათვის აუცილებელელ ემენტარულ ფიზიკურ აქტივობებში.
|
კომპლექსური დავალებები
|
ფიზიკური აქტივობები; ←თამაში; ←პროექტი; ←ექსკურსია, ლაშქრობა.
|
შესასწავლი თემა
|
,,ვარჯიშები ბურთით“
|
შესასწავლიმასალა
|
იატაკიდან 2 ხელით დაჭერა
იატაკიდანმარჯ-მარცხ. დაჭერა
ზევით აგდება დაჭერა
ზევით-ტაში-დაჭერა
ტაშიზურგსუკანდადაჭერა
კედელი-იატაკი-დაჭერა
კედლიდანდაჭერა
ბურთისტარება-მარჯ-5 მარცხ-5
ტარებასიარ. შეჩერებადაჭერა
ტარებასიარ. 5-მარჯ. 5- მარცხ
ტყორცნა ცარც. მონიშნ. კედელზე
მც. ბურთის ტყორცნა მიზანში.
|
სასწავლოშედეგი, რომელსაცგვინდარომმივაღწიოთ
|
|
საკვანძოკითხვები
|
|
მკვიდრიწარმოდგენები
|
|
შეფასებისკრიტერიუმები
|
სიტყვიერიკომენტარი, რჩევა-დარიგება, დაკვირვებისფურცელი, თვითშეფასებისადაურთიერთშეფასებისსქემა.
|
შეფასებისკრიტერიუმისმიღწევისინდიკატორი
|
ფ.ა.1.1.მოსწავლემუნდაშეძლოსდაიცვასპირადიჰიგიენისადაუსაფრთხოებისელემენტარულიწესები.
ფ.ა.1.3.მოსწავლემუნდაშეძლოსმონაწილეობისმიღებაჯანმრთელობისშენარჩუნებისადაგაკაჟებისათვისაუცილებელელემენტარულფიზიკურაქტივობებში.
|
კომპლექსურიდავალებები
|
ფიზიკურიაქტივობები; თამაში; პროექტი; ექსკურსია, ლაშქრობა.
|
შესასწავლი თემა
|
კოტრიალები გადაგორება
|
შესასწავლიმასალა
|
წინკოტრიალი
უკუკოტრიალი
გვერდზე წოლით მდგომარეობაში გადაგორება
|
სასწავლო შედეგი, რომელსაც გვინდა რომ მივაღწიოთ
|
სირბილისდროსშეუძლიაგადალახოსმასწავლებლისმიერშექმნილისხვადასხვაწინაღობა;
საჭიროების შემთხვევაში საგანგებო სიტუაციაში იყენებს კოტრიალის სახეობებს.
|
საკვანძო კითხვები
|
|
მკვიდრი წარმოდგენები
|
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
|
შეფასების კრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
|
ფ.ა.1.3.
მოსწავლემ უნდა შეძლოს მონაწილეობის მიღება ჯანმრთელობის შენარჩუნებისადა გაკაჟებისათვის აუცილებელ ელემენტარულ ფიზიკურ აქტივობებში.
|
კომპლექსური დავალებები
|
|
No comments:
Post a Comment