ბუნება
| ||||
I სემესტრი 30 საათი
| ||||
#
|
თემისდასახელება
|
სთ - რ-ბა
|
ჩატარებისდრო
| |
თავი I
|
12
|
17.09.2019-24.10.2020
| ||
ადამიანი
| ||||
1
|
ცოცხალიდაარაცოცხალი
|
2
|
17.09.2019 19.09.2020
| |
2
|
ადამიანისსხეული
|
1
|
24.09.2019
| |
3
|
ჩვენვმოძრაობთ
|
2
|
26.09.2019 01.10.2019
| |
4
|
ჩვენვიზრდებით
|
2
|
03.10.2019 08.10.2019
| |
5
|
ადამიანისზრდა
|
1
|
10.10.2019
| |
6
|
ადამიანისკვება
|
2
|
15.10.2019 17.10.2019
| |
7
|
პირადიჰიგიენა
|
1
|
22.10.2019
| |
8
|
ჩემიდღისრეჟიმი
|
1
|
24.10.2019
| |
#
|
თემისდასახელება
|
სთ - რ-ბა
|
ჩატარებისდრო
| |
თავი II
|
14
|
29.10.2019-12.12.2019
| ||
მცენარეები
| ||||
1
|
მცენარისნაწილებისდანიშნულება
|
2
|
29.10.2019 / 31.10.2019
| |
2
|
მცენარისნაწილებისმრავალფეროვნება
|
2
|
05.11.2019 / 07.11.2019
| |
3
|
როგორმოვუაროთმცენარეს
|
2
|
12.11.2019 / 14.11.2019
| |
4
|
ფოთლები
|
2
|
19.11.2019 / 21.11.2019
| |
5
|
ფოთლოვანიდაწიწვოვანიმცენარეები
|
2
|
26.11.2019 / 28.11.2019
| |
6
|
ფოთლები
|
2
|
03.12.2019 / 15.12.2019
| |
7
|
მცენარეთაზრდა
|
2
|
10.12.2019/ 12.12.2019
| |
#
|
თემისდასახელება
|
სთ - რ-ბა
|
ჩატარებისდრო
| |
თავი III
|
2
|
17.12.2019 - 19.12.2019
| ||
ცხოველები
| ||||
1
|
ცხოველთანაშიერები
|
1
|
17.12.2019.
| |
2
|
ცხოველთაზრდა
|
1
|
19.12.2019
| |
#
|
თემისდასახელება
|
სთ - რ-ბა
|
ჩატარებისდრო
| |
თავი IV
|
2
|
24.12.2019 - 26.12.2019
| ||
სხეულები
| ||||
1
|
მოძრავიდაუძრავი
|
1
|
24.12.2019.
| |
2
|
სხეულთამოძრაობისსახეები
|
1
|
26.12.2019.
| |
II სემესტრი 40 საათი
| ||||
#
|
თემისდასახელება
|
სთ - რ-ბა
|
ჩატარებისდრო
| |
თავი V
|
11
|
16.01.2020.- 20.02.2020.
| ||
საარსებოგარემო
| ||||
1
|
საარსებოგარემო
|
1
|
16.01.2020.
| |
2
|
სიცოცხლეხმელეთზე
|
1
|
21.01.2020.
| |
3
|
სიცოცხლეწყალში
|
1
|
23.01.2020.
| |
4
|
ფრინველთასაარსებოგარემო
|
1
|
28.01.2020.
| |
5
|
ადამიანთასაცხოვრებელი
|
1
|
30.01.2020.
| |
6
|
ბუნეებრივიდახელოვნურიგარემო
|
2
|
04.02.2020. / 06.02.2020.
| |
7
|
ტყედაადამიანი
|
2
|
11.02.2020. / 13.02.2020.
| |
8
|
ბოტანიკურიბაღიდაზოოპარკი
|
2
|
18.02.2020. / 20.02.2020.
| |
#
|
თემისდასახელება
|
სთ - რ-ბა
|
ჩატარებისდრო
| |
თავი VI
|
7
|
25.02.2020.-25.03.2020.
| ||
ჯანსაღიცხოვრება
| ||||
1
|
კვირისდღეებიდაკალენდარი
|
1
|
25.02.2020
| |
2
|
კვირისრეჟიმი
|
1
|
27.02.2020
| |
3
|
ჰიგიენა
|
1
|
4.03.2020.
| |
4
|
საკვებიპროდუქტი
|
1
|
06.03.2020.
| |
5
|
სასარგემლოპროდუქტი
|
1
|
18.03.2020.
| |
6
|
დასვენებადაჯანმრთელობა
|
1
|
20.03.2020.
| |
7
|
სპორტიდაუსაფრთხოება
|
1
|
25.03.2020.
| |
#
|
თემისდასახელება
|
სთ - რ-ბა
|
ჩატარებისდრო
| |
თავი VII
|
5
|
27.03.2020.- 10.04.2020.
| ||
მგნიტი
| ||||
1
|
რაარისმაგნიტი?
|
1
|
27.03.2020
| |
2
|
მაგნიტისთვისებები
|
1
|
01.04.2020
| |
3
|
მაგნიტისთვისებები(გაგრძელება)
|
1
|
03.04.2020
| |
4
|
მაგნიტისფორმადაზომა .დამაგნიტება.
|
1
|
08.04.2020
| |
5
|
მაგნიტისპოლუსები
|
1
|
10.04.2020
| |
#
|
თემისდასახელება
|
სთ - რ-ბა
|
ჩატარებისდრო
| |
თავი VIII
|
7
|
15.04.2020.--08.05.2020
| ||
მასალები
| ||||
1
|
სხეულები
|
1
|
15.04.2020
| |
2
|
სხვადასხვამასალა
|
1
|
17.04.2020
| |
3
|
ხე-ტყე
|
1
|
22.04.2020
| |
4
|
ქვიშადათიხა
|
1
|
24.04.2020
| |
5
|
ლითონები
|
1
|
01.05.2020
| |
6
|
მინა
|
1
|
06.05.2020
| |
7
|
რეზინი
|
1
|
08.05.2020
| |
#
|
თემისდასახელება
|
სთ - რ-ბა
|
ჩატარებისდრო
| |
თავი IX
|
5
|
13.05.2020 / 27.05.2020
| ||
წყალიდახმელეთი
| ||||
1
|
წყალიდახმელეთი
|
1
|
13.05.2020
| |
2
|
მთადამისინაწილები
|
1
|
15.05.2020
| |
3
|
მდინარედამისინაწილები
|
1
|
20.05.2020
| |
4
|
მდინარისნაპირიდაშენაკადები
|
1
|
22.05.2020
| |
5
|
ტბა
|
1
|
27.05.2020
| |
#
|
თემისდასახელება
|
სთ - რ-ბა
|
ჩატარებისდრო
| |
თავი X
|
5
|
29.05.2020./ 12.06.2020
| ||
ადამიანიდაგარემო
| ||||
1
|
ადამიანიდაგარემო
|
1
|
29.05.2020
| |
2
|
ბუნებრივირესურსები
|
1
|
03.06.2020
| |
3
|
რომელიბუნებრივირესურსიშეიძლებაიყოსულევი ?
|
1
|
05.06.2020
| |
4
|
წყლისდაბინძურება
|
1
|
10.06.2020
| |
5
|
ნარჩენებიდამისიგადამუშავება
|
1
|
12.06.2020
|
Thursday, 19 September 2019
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
-
თემატური გეგმა მათემატიკაში 2019-20 სასწავლ...
-
საგანი: ფიზიკური აღზრდა კლასი: I- II სკოლა: სსიპ თბილისის №11 საჯარო პედაგოგი: მარინე მეფარიშვილი თემა: სპორტის ინდივი...
-
თემატური გეგმა ქართულ ენასა და ლიტერატურაში ...
No comments:
Post a Comment