Sunday, 29 September 2019

თემატური გეგმა ქართულ ენასა და ლიტერატურაში 2019-2020წ

                                         თემატური გეგმა ქართულ ენასა და ლიტერატურაში

                                                           2019-20 სასწავლო წელი
                                                                                                              მ.მეფარიშვილი
შესასწავლი
თემა
დაფიქრდი, შექმენი, გაუზიარე!
შესასწავლიმასალა 
სახელმძღვანელო
სასწავლოშედეგი, რომელსაცგვინდარომმივაღწიოთ
მოსწავლეები გაეცნობიან შემდეგ საკითხავ ტექსტებს: ნახვამდის, ზაფხულო, მუყაოს დათუჩა, ველოსიპედის ბორბალი, როგორ შეიქმნა ველოსიპედი, ჯაჭვი და ყვავილების ვაზა.
საკვანძოკითხვები
რატომ, როგორ და რისთვის ქმნიან ადამიანები ახალ ნივთებს?
მკვიდრიწარმოდგენები
მოსწავლემუნდაშეძლოსსტანდარტითგანსაზღვრულისხვადასხვატიპისტექსტებისმოსმენა, გაგება-გააზრებადაგადმოცემა.
მოსწავლემუნდაშეძლოსპირადიდამოკიდებულებისგამოხატვატექსტისთემის, მასშიგანხილულისაკითხებისმიმართ; მხატვრულინაწარმოებისპერსონაჟ(ებ)ის, მისი/მათიქცევისშეფასებადასაკუთარითვალსაზრისისახსნა.
მოსწავლემუნდაშეძლოსნაცნობილექსიკისადაენობრივ-სინტაქსურიკონსტრუქციებისსათანადოდგამოყენება; მართლმეტყველებისადასამეტყველოეტიკეტისსაბაზისონორმებისდაცვა.
მოსწავლემუნდაშეძლოსსტანდარტითგანსაზღვრულისხვადასხვატიპისტექსტებისწაკითხვადაგაგებაგააზრება; ტექსტშივერბალურიდაარავერბალურიფორმითმოწოდებულიინფორმაციის (მაგ., ილუსტრაციისადატექსტის) ურთიერთადაკავშირება.
მოსწავლემუნდაშეძლოსწაკითხულიტექსტისმიმართპირადიდამოკიდებულებისგამოხატვადაახსნა; ტექსტისთემისდა/ანმასშიგანხილულიკონკრეტულისაკითხებისშეფასება.
მოსწავლემუნდაშეძლოსკითხვისნაცნობისტრატეგიებისმიზნისშესაბამისადგამოყენება.
მოსწავლემუნდაშეძლოსსტანდარტითგანსაზღვრულისხვადასხვატიპისმცირეზომისმარტივიტექსტებისშექმნანაცნობთემატიკაზესხვადასხვამიზნით.
მოსწავლემუნდაშეძლოსნაცნობილექსიკის, ენობრივ-სინტაქსურიკონსტრუქციებისადასტუქტურულიელემენტებისადეკვატურადგამოყენება; კალიგრაფიისადამართლწერისსაბაზისონორმებისდაცვა.
მოსწავლემუნდაშეძლოსწერისნაცნობისტრატეგიებისმიზნისშესაბამისადგამოყენება
შეფასებისკრიტერიუმები
დამოუკიდებელი პრაქტიკული დავალების შესრულება, ჩართულობა გაკვეთილზე, თანამშრომლობა, ტესტირება, კითხვა-პასუხი.
შეფასებისკრიტერიუმისმიღწევისინდიკატორი
განმავითარებელი სიტყვიერი და წერილობითი კომენტარი.
კომპლექსურიდავალებები
პრაქტიკული სამუშაო მოსწავლის რვეულიდან. 
შესასწავლი
თემა
მინდა მეტი ვიცოდე 
შესასწავლიმასალა 
სახელმძღვანელო
სასწავლოშედეგი, რომელსაცგვინდარომმივაღწიოთ
მოსწავლეები გაეცნობიან შემდეგ საკითხავ ტექსტებს: ვინ უპასუხებს ირაკლის, ნივთების აჯანყება, სასწავლო კანფეტები და ფილოსოფოსი ჭუკა.
საკვანძოკითხვები
რა არის საჭირო იმისთვის, რომ მეტი იცოდე?
მკვიდრიწარმოდგენები
მოსწავლემუნდაშეძლოსსტანდარტითგანსაზღვრულისხვადასხვატიპისტექსტებისმოსმენა, გაგება-გააზრებადაგადმოცემა.
მოსწავლემუნდაშეძლოსპირადიდამოკიდებულებისგამოხატვატექსტისთემის, მასშიგანხილულისაკითხებისმიმართ; მხატვრულინაწარმოებისპერსონაჟ(ებ)ის, მისი/მათიქცევისშეფასებადასაკუთარითვალსაზრისისახსნა.
მოსწავლემუნდაშეძლოსნაცნობილექსიკისადაენობრივ-სინტაქსურიკონსტრუქციებისსათანადოდგამოყენება; მართლმეტყველებისადასამეტყველოეტიკეტისსაბაზისონორმებისდაცვა.
ტექსტშივერბალურიდაარავერბალურიფორმითმოწოდებულიინფორმაციის (მაგ., ილუსტრაციისადატექსტის) ურთიერთადაკავშირება.
მოსწავლემუნდაშეძლოსწაკითხულიტექსტისმიმართპირადიდამოკიდებულებისგამოხატვადაახსნა; ტექსტისთემისდა/ანმასშიგანხილულიკონკრეტულისაკითხებისშეფასება
მოსწავლემუნდაშეძლოსკითხვისნაცნობისტრატეგიებისმიზნისშესაბამისადგამოყენება.
მოსწავლემუნდაშეძლოსსტანდარტითგანსაზღვრულისხვადასხვატიპისმცირეზომისმარტივიტექსტებისშექმნანაცნობთემატიკაზესხვადასხვამიზნით.
მოსწავლემუნდაშეძლოსნაცნობილექსიკის, ენობრივ-სინტაქსურიკონსტრუქციებისადასტუქტურულიელემენტებისადეკვატურადგამოყენება; კალიგრაფიისადამართლწერისსაბაზისონორმებისდაცვა.
მოსწავლემუნდაშეძლოსწერისნაცნობისტრატეგიებისმიზნისშესაბამისადგამოყენება.
შეფასებისკრიტერიუმები
დამოუკიდებელი პრაქტიკული დავალების შესრულება, ჩართულობა გაკვეთილზე, თანამშრომლობა, ტესტირება, კითხვა-პასუხი.
შეფასებისკრიტერიუმისმიღწევისინდიკატორი
განმავითარებელი სიტყვიერი და წერილობითი კომენტარი.
კომპლექსურიდავალებები
პრაქტიკული სამუშაო მოსწავლის რვეულიდან
შესასწავლითემა
კართან მოდგა შემოდგომა
შესასწავლიმასალა 
სახელმძღვანელო
სასწავლოშედეგი, რომელსაცგვინდარომმივაღწიოთ
მოსწავლეები გაეცნობიან შემდეგ საკითხავ ტექსტებს: შემოდგომა, შემოდგომის ესკიზი, მარადმწვანე ხეები და ჩურჩხელები.
საკვანძოკითხვები
რით გამოირჩევა შემოდგომა წელიწადის სხვა დროებისგან?
მკვიდრიწარმოდგენები
მხატვრულინაწარმოებისპერსონაჟ(ებ)ის, მისი/მათიქცევისშეფასებადასაკუთარითვალსაზრისისახსნა.
ოსწავლემუნდაშეძლოსზეპირმეტყველებისნაცნობისტრატეგიებისმიზნისშესაბამისადგამოყენება.
ტექსტშივერბალურიდაარავერბალურიფორმითმოწოდებულიინფორმაციის (მაგ., ილუსტრაციისადატექსტის) ურთიერთადაკავშირება.
მოსწავლემუნდაშეძლოსმცირეზომისმხატვრულიტექსტებისინტეპრეტირებავერბალურიდაარავერბალურიგზით,
მოსწავლემუნდაშეძლოსსტანდარტითგანსაზღვრულისხვადასხვატიპისტექსტებისმაორგანიზებელიელემენტების, სტრუქტურულიდაკომპოზიციურიმახასიათებლებისამოცნობა.
მოსწავლემუნდაშეძლოსსტანდარტითგანსაზღვრულისხვადასხვატიპისტექსტებისლექსიკურდასემანტიკურმხარეზე, ენობრივფორმებზედაკვირვება,
მოსწავლემუნდაშეძლოსკითხვისნაცნობისტრატეგიებისმიზნისშესაბამისადგამოყენება
მოსწავლემუნდაშეძლოსსტანდარტითგანსაზღვრულისხვადასხვატიპისმცირეზომისმარტივიტექსტებისშექმნანაცნობთემატიკაზესხვადასხვამიზნით.
მოსწავლემუნდაშეძლოსნაცნობილექსიკის, ენობრივ-სინტაქსურიკონსტრუქციებისადასტუქტურულიელემენტებისადეკვატურადგამოყენება; კალიგრაფიისადამართლწერისსაბაზისონორმებისდაცვა.
მოსწავლემუნდაშეძლოსწერისნაცნობისტრატეგიებისმიზნისშესაბამისადგამოყენება.
შეფასებისკრიტერიუმები
დამოუკიდებელი პრაქტიკული დავალების შესრულება, ჩართულობა გაკვეთილზე, თანამშრომლობა, ტესტირება, კითხვა-პასუხი.
შეფასებისკრიტერიუმისმიღწევისინდიკატორი
განმავითარებელი სიტყვიერი და წერილობითი კომენტარი.
კომპლექსურიდავალებები
პრაქტიკული სამუშაო მოსწავლის რვეულიდან
შესასწავლი
თემა
სოფელი ასე შენდება
შესასწავლიმასალა 
სახელმძღვანელო
სასწავლოშედეგი, რომელსაცგვინდარომმივაღწიოთ
მოსწავლეები გაეცნობიან შემდეგ საკითხავ ტექსტებს: ავგიას თავლა, ღრუბელი, რომელიც არ წვიმდა, ჭიანჭველა და ხორბლის მარცვალი, სპილოს ინტერვიუ ჭიანჭველასთან, დაპირებული განძი და ყველაზე ლამაზი ხელები.
საკვანძოკითხვები
რატომ შრომობენ ადამიანები? რა მოხდება, თუ ჩვენ არ შევასრულებთ საკუთარ მოვალეობებს?
მკვიდრიწარმოდგენები
მოსწავლემუნდაშეძლოსპირადიდამოკიდებულებისგამოხატვატექსტისთემის, მასშიგანხილულისაკითხებისმიმართ;
მოსწავლემუნდაშეძლოსზეპირმეტყველებისნაცნობისტრატეგიებისმიზნისშესაბამისადგამოყენება.
ტექსტშივერბალურიდაარავერბალურიფორმითმოწოდებულიინფორმაციის (მაგ., ილუსტრაციისადატექსტის) ურთიერთადაკავშირება
მოსწავლემუნდაშეძლოსმცირეზომისმხატვრულიტექსტებისინტეპრეტირებავერბალურიდაარავერბალურიგზით (მაგ., პანტომიმით, ჟესტებით, მიმიკით, როლურითამაშით); ვერბალურიინფორმაციისვიზუალურადგარდაქმნადა/ანპირიქით.
მოსწავლემუნდაშეძლოსსტანდარტითგანსაზღვრულისხვადასხვატიპისტექსტებისმაორგანიზებელიელემენტების, სტრუქტურულიდაკომპოზიციურიმახასიათებლებისამოცნობა.
მოსწავლემუნდაშეძლოსსტანდარტითგანსაზღვრულისხვადასხვატიპისტექსტებისლექსიკურდასემანტიკურმხარეზე, ენობრივფორმებზედაკვირვება.
მოსწავლემუნდაშეძლოსკითხვისნაცნობისტრატეგიებისმიზნისშესაბამისადგამოყენება.
მოსწავლემუნდაშეძლოსსტანდარტითგანსაზღვრულისხვადასხვატიპისმცირეზომისმარტივიტექსტებისშექმნანაცნობთემატიკაზესხვადასხვამიზნით.
მოსწავლემუნდაშეძლოსნაცნობილექსიკის, ენობრივ-სინტაქსურიკონსტრუქციებისადასტუქტურულიელემენტებისადეკვატურადგამოყენება; კალიგრაფიისადამართლწერისსაბაზისონორმებისდაცვა
მოსწავლემუნდაშეძლოსწერისნაცნობისტრატეგიებისმიზნისშესაბამისადგამოყენება.
შეფასებისკრიტერიუმები
დამოუკიდებელი პრაქტიკული დავალების შესრულება, ჩართულობა გაკვეთილზე, თანამშრომლობა, ტესტირება, კითხვა-პასუხი.
შეფასებისკრიტერიუმისმიღწევისინდიკატორი
განმავითარებელი სიტყვიერი და წერილობითი კომენტარი.
კომპლექსურიდავალებები
პრაქტიკული სამუშაო მოსწავლის რვეულიდან
შესასწავლი
თემა
ბუნება და ადამიანი
შესასწავლიმასალა 
სახელმძღვანელო
სასწავლოშედეგი, რომელსაცგვინდარომმივაღწიოთ
მოსწავლეები გაეცნობიან შემდეგ საკითხავ ტექსტებს: ბაყაყები, ცელქი ბახალა, ზოოპარკი, მწვანე კუ და შემთხვევა ნადირობისას.
საკვანძოკითხვები
საჭიროა თუ არა ბუნების გაფრთხილება და როგორ?
მკვიდრიწარმოდგენები
მოსწავლემუნდაშეძლოსსტანდარტითგანსაზღვრულისხვადასხვატიპისტექსტებისმოსმენა, გაგება-გააზრებადაგადმოცემა.
მხატვრულინაწარმოებისპერსონაჟ(ებ)ის, მისი/მათიქცევისშეფასებადასაკუთარითვალსაზრისისახსნა.
მართლმეტყველებისადასამეტყველოეტიკეტისსაბაზისონორმებისდაცვა.
მოსწავლემუნდაშეძლოსზეპირმეტყველებისნაცნობისტრატეგიებისმიზნისშესაბამისადგამოყენება
მოსწავლემუნდაშეძლოსსტანდარტითგანსაზღვრულისხვადასხვატიპისტექსტებისწაკითხვადაგაგებაგააზრება;
მოსწავლემუნდაშეძლოსმცირეზომისმხატვრულიტექსტებისინტეპრეტირებავერბალურიდაარავერბალურიგზით (მაგ., პანტომიმით, ჟესტებით, მიმიკით, როლურითამაშით); ვერბალურიინფორმაციისვიზუალურადგარდაქმნადა/ანპირიქით.
მოსწავლემუნდაშეძლოსსტანდარტითგანსაზღვრულისხვადასხვატიპისტექსტებისმაორგანიზებელიელემენტების, სტრუქტურულიდაკომპოზიციურიმახასიათებლებისამოცნობა.
მოსწავლემუნდაშეძლოსკითხვისნაცნობისტრატეგიებისმიზნისშესაბამისადგამოყენება.
მოსწავლემუნდაშეძლოსსტანდარტითგანსაზღვრულისხვადასხვატიპისმცირეზომისმარტივიტექსტებისშექმნანაცნობთემატიკაზესხვადასხვამიზნით.
მოსწავლემუნდაშეძლოსნაცნობილექსიკის, ენობრივ-სინტაქსურიკონსტრუქციებისადასტუქტურულიელემენტებისადეკვატურადგამოყენება; კალიგრაფიისადამართლწერისსაბაზისონორმებისდაცვა
მოსწავლემუნდაშეძლოსწერისნაცნობისტრატეგიებისმიზნისშესაბამისადგამოყენება.
შეფასებისკრიტერიუმები
დამოუკიდებელი პრაქტიკული დავალების შესრულება, ჩართულობა გაკვეთილზე, თანამშრომლობა, ტესტირება, კითხვა-პასუხი.
შეფასებისკრიტერიუმისმიღწევისინდიკატორი
განმავითარებელი სიტყვიერი და წერილობითი კომენტარი.
კომპლექსურიდავალებები
პრაქტიკული სამუშაო მოსწავლის რვეულიდან
შესასწავლი
თემა
ზამთარი
შესასწავლიმასალა 
სახელმძღვანელო
სასწავლოშედეგი, რომელსაცგვინდარომმივაღწიოთ
მოსწავლეები გაეცნობიან შემდეგ საკითხავ ტექსტებს: ზამთრის ესკიზი, ზამთრის მოლოდინში, ნაძვის ხე და ჩიჩილაკი, ნიტა და თოვლის ბაბუა, მთელი ღამე თოვდა, ეკლისქურქიანი გოჭი და თოვლიანი ტყის ამბები.
საკვანძოკითხვები
შეგიძლია თუ არა ვიღაცის გახარება? რა არის საჭირო ამისთვის?
მკვიდრიწარმოდგენები
მოსწავლემუნდაშეძლოსპირადიდამოკიდებულებისგამოხატვატექსტისთემის, მასშიგანხილულისაკითხებისმიმართ; მხატვრულინაწარმოებისპერსონაჟ(ებ)ის, მისი/მათიქცევისშეფასებადასაკუთარითვალსაზრისისახსნა.
მოსწავლემუნდაშეძლოსნაცნობილექსიკისადაენობრივ-სინტაქსურიკონსტრუქციებისსათანადოდგამოყენება; მართლმეტყველებისადასამეტყველოეტიკეტისსაბაზისონორმებისდაცვა
მოსწავლემუნდაშეძლოსსტანდარტითგანსაზღვრულისხვადასხვატიპისტექსტებისწაკითხვადაგაგებაგააზრება;
მოსწავლემუნდაშეძლოსმცირეზომისმხატვრულიტექსტებისინტეპრეტირებავერბალურიდაარავერბალურიგზით (მაგ., პანტომიმით, ჟესტებით, მიმიკით, როლურითამაშით); ვერბალურიინფორმაციისვიზუალურადგარდაქმნადა/ანპირიქით.
მოსწავლემუნდაშეძლოსსტანდარტითგანსაზღვრულისხვადასხვატიპისტექსტებისმაორგანიზებელიელემენტების, სტრუქტურულიდაკომპოზიციურიმახასიათებლებისამოცნობა.
მოსწავლემუნდაშეძლოსსტანდარტითგანსაზღვრულისხვადასხვატიპისტექსტებისლექსიკურდასემანტიკურმხარეზე, ენობრივფორმებზედაკვირვება.
მოსწავლემუნდაშეძლოსსტანდარტითგანსაზღვრულისხვადასხვატიპისმცირეზომისმარტივიტექსტებისშექმნანაცნობთემატიკაზესხვადასხვამიზნით.
მოსწავლემუნდაშეძლოსნაცნობილექსიკის, ენობრივ-სინტაქსურიკონსტრუქციებისადასტუქტურულიელემენტებისადეკვატურადგამოყენება; კალიგრაფიისადამართლწერისსაბაზისონორმებისდაცვა.
მოსწავლემუნდაშეძლოსწერისნაცნობისტრატეგიებისმიზნისშესაბამისადგამოყენება.
შეფასებისკრიტერიუმები
დამოუკიდებელიპრაქტიკულიდავალებისშესრულება, ჩართულობაგაკვეთილზე, თანამშრომლობა, ტესტირება, კითხვა-პასუხი.
შეფასებისკრიტერიუმისმიღწევისინდიკატორი
განმავითარებელი სიტყვიერი და წერილობითი კომენტარი.
კომპლექსურიდავალებები
პრაქტიკული სამუშაო მოსწავლის რვეულიდან
შესასწავლი
თემა
 ჩვენი დედამიწა
შესასწავლიმასალა 
სახელმძღვანელო
სასწავლოშედეგი, რომელსაცგვინდარომმივაღწიოთ
მოსწავლეები გაეცნობიან შემდეგ საკითხავ ტექსტებს: მე ვარ ადამიანი, პაწაწინა ნაძვის ხე, სველი წერილი და უდაბნო.
საკვანძოკითხვები
როგორ გავუფრთხილდეთ ჩვენს პლანეტას?
მკვიდრიწარმოდგენები
მოსწავლემუნდაშეძლოსპირადიდამოკიდებულებისგამოხატვატექსტისთემის, მასშიგანხილულისაკითხებისმიმართ; მხატვრულინაწარმოებისპერსონაჟ(ებ)ის, მისი/მათიქცევისშეფასებადასაკუთარითვალსაზრისისახსნა.
მოსწავლემუნდაშეძლოსნაცნობილექსიკისადაენობრივ-სინტაქსურიკონსტრუქციებისსათანადოდგამოყენება; მართლმეტყველებისადასამეტყველოეტიკეტისსაბაზისონორმებისდაცვა.
მოსწავლემუნდაშეძლოსზეპირმეტყველებისნაცნობისტრატეგიებისმიზნისშესაბამისადგამოყენება.
მოსწავლემუნდაშეძლოსგაწაფულადკითხვა.
მოსწავლემუნდაშეძლოსსტანდარტითგანსაზღვრულისხვადასხვატიპისტექსტებისწაკითხვადაგაგებაგააზრება; ტექსტშივერბალურიდაარავერბალურიფორმითმოწოდებულიინფორმაციის (მაგ., ილუსტრაციისადატექსტის) ურთიერთადაკავშირება.
მოსწავლემუნდაშეძლოსსტანდარტითგანსაზღვრულისხვადასხვატიპისტექსტებისმაორგანიზებელიელემენტების, სტრუქტურულიდაკომპოზიციურიმახასიათებლებისამოცნობა.
მოსწავლემუნდაშეძლოსსტანდარტითგანსაზღვრულისხვადასხვატიპისმცირეზომისმარტივიტექსტებისშექმნანაცნობთემატიკაზესხვადასხვამიზნით
მოსწავლემუნდაშეძლოსნაცნობილექსიკის, ენობრივ-სინტაქსურიკონსტრუქციებისადასტუქტურულიელემენტებისადეკვატურადგამოყენება; კალიგრაფიისადამართლწერისსაბაზისონორმებისდაცვა.
მოსწავლემუნდაშეძლოსწერისნაცნობისტრატეგიებისმიზნისშესაბამისადგამოყენება.
შეფასებისკრიტერიუმები
დამოუკიდებელიპრაქტიკულიდავალებისშესრულება, ჩართულობაგაკვეთილზე, თანამშრომლობა, ტესტირება, კითხვა-პასუხი.
შეფასებისკრიტერიუმისმიღწევისინდიკატორი
განმავითარებელი სიტყვიერი და წერილობითი კომენტარი.
კომპლექსურიდავალებები
პრაქტიკული სამუშაო მოსწავლის რვეულიდან
შესასწავლითემა
სიკეტე მზის შუქს ჰგავს-ანათებს და ათბობსო
შესასწავლიმასალა 
სახელმძღვანელო
სასწავლოშედეგი, რომელსაცგვინდარომმივაღწიოთ
მოსწავლეები გაეცნობიან შემდეგ საკითხავ ტექსტებს: უცნაური პირობა, მეგობრობა, როგორ ისწავლა ვირუკამ კარგად მოქცევა, ჩიტი, ძველი კალოში და ცივი და მგელი
საკვანძოკითხვები
მაინც რა არის სიკეთე?
მკვიდრიწარმოდგენები
მოსწავლემუნდაშეძლოსსტანდარტითგანსაზღვრულისხვადასხვატიპისტექსტებისმოსმენა, გაგება-გააზრებადაგადმოცემა.
მხატვრულინაწარმოებისპერსონაჟ(ებ)ის, მისი/მათიქცევისშეფასებადასაკუთარითვალსაზრისისახსნა.
მოსწავლემუნდაშეძლოსნაცნობილექსიკისადაენობრივ-სინტაქსურიკონსტრუქციებისსათანადოდგამოყენება; მართლმეტყველებისადასამეტყველოეტიკეტისსაბაზისონორმებისდაცვა.
მოსწავლემუნდაშეძლოსზეპირმეტყველებისნაცნობისტრატეგიებისმიზნისშესაბამისადგამოყენება.
მოსწავლემუნდაშეძლოსგაწაფულადკითხვა.
მოსწავლემუნდაშეძლოსმცირეზომისმხატვრულიტექსტებისინტეპრეტირებავერბალურიდაარავერბალურიგზით
მოსწავლემუნდაშეძლოსსტანდარტითგანსაზღვრულისხვადასხვატიპისტექსტებისმაორგანიზებელიელემენტების, სტრუქტურულიდაკომპოზიციურიმახასიათებლებისამოცნობა
მოსწავლემუნდაშეძლოსსტანდარტითგანსაზღვრულისხვადასხვატიპისტექსტებისლექსიკურდასემანტიკურმხარეზე, ენობრივფორმებზედაკვირვება.
მოსწავლემუნდაშეძლოსკითხვისნაცნობისტრატეგიებისმიზნისშესაბამისადგამოყენება.
მოსწავლემუნდაშეძლოსსტანდარტითგანსაზღვრულისხვადასხვატიპისმცირეზომისმარტივიტექსტებისშექმნანაცნობთემატიკაზესხვადასხვამიზნით
მოსწავლემუნდაშეძლოსნაცნობილექსიკის, ენობრივ-სინტაქსურიკონსტრუქციებისადასტუქტურულიელემენტებისადეკვატურადგამოყენება; კალიგრაფიისადამართლწერისსაბაზისონორმებისდაცვა.
მოსწავლემუნდაშეძლოსწერისნაცნობისტრატეგიებისმიზნისშესაბამისადგამოყენება
შეფასებისკრიტერიუმები
დამოუკიდებელიპრაქტიკულიდავალებისშესრულება, ჩართულობაგაკვეთილზე, თანამშრომლობა, ტესტირება, კითხვა-პასუხი.
შეფასებისკრიტერიუმისმიღწევისინდიკატორი
განმავითარებელი სიტყვიერი და წერილობითი კომენტარი.
კომპლექსურიდავალებები
პრაქტიკული სამუშაო მოსწავლის რვეულიდან
შესასწავლი
თემა
გაზაფხული
შესასწავლიმასალა 
სახელმძღვანელო
სასწავლოშედეგი, რომელსაცგვინდარომმივაღწიოთ
მოსწავლეები გაეცნობიან შემდეგ საკითხავ ტექსტებს: მზე, მიამიტი ღამურა, მოცეკვავე წვიმა, რატომ დაიხურეს რკოებმა ქუდები, გასაფერადებელი ლექსი, ხე და მისი ბინადრები და ყაყაჩოსკაბიანი ჭიამაია. 
საკვანძოკითხვები
რით გამოირჩევა გაზაფხული წელიწადის სხვა დროებისგან?
მკვიდრიწარმოდგენები
მოსწავლემუნდაშეძლოსპირადიდამოკიდებულებისგამოხატვატექსტისთემის, მასშიგანხილულისაკითხებისმიმართ; მხატვრულინაწარმოებისპერსონაჟ(ებ)ის, მისი/მათიქცევისშეფასებადასაკუთარითვალსაზრისისახსნა.
მოსწავლემუნდაშეძლოსნაცნობილექსიკისადაენობრივ-სინტაქსურიკონსტრუქციებისსათანადოდგამოყენება; მართლმეტყველებისადასამეტყველოეტიკეტისსაბაზისონორმებისდაცვა.
მოსწავლემუნდაშეძლოსზეპირმეტყველებისნაცნობისტრატეგიებისმიზნისშესაბამისადგამოყენება.
მოსწავლემუნდაშეძლოსგაწაფულადკითხვა.
მოსწავლემუნდაშეძლოსსტანდარტითგანსაზღვრულისხვადასხვატიპისტექსტებისწაკითხვადაგაგებაგააზრება; ტექსტშივერბალურიდაარავერბალურიფორმითმოწოდებულიინფორმაციის (მაგ., ილუსტრაციისადატექსტის) ურთიერთადაკავშირება.
მოსწავლემუნდაშეძლოსსტანდარტითგანსაზღვრულისხვადასხვატიპისტექსტებისმაორგანიზებელიელემენტების, სტრუქტურულიდაკომპოზიციურიმახასიათებლებისამოცნობა.
მოსწავლემუნდაშეძლოსსტანდარტითგანსაზღვრულისხვადასხვატიპისმცირეზომისმარტივიტექსტებისშექმნანაცნობთემატიკაზესხვადასხვამიზნით
მოსწავლემუნდაშეძლოსნაცნობილექსიკის, ენობრივ-სინტაქსურიკონსტრუქციებისადასტუქტურულიელემენტებისადეკვატურადგამოყენება; კალიგრაფიისადამართლწერისსაბაზისონორმებისდაცვა.
მოსწავლემუნდაშეძლოსწერისნაცნობისტრატეგიებისმიზნისშესაბამისადგამოყენება.
შეფასებისკრიტერიუმები
დამოუკიდებელიპრაქტიკულიდავალებისშესრულება, ჩართულობაგაკვეთილზე, თანამშრომლობა, ტესტირება, კითხვა-პასუხი.
შეფასებისკრიტერიუმისმიღწევისინდიკატორი
განმავითარებელი სიტყვიერი და წერილობითი კომენტარი.
კომპლექსურიდავალებები
პრაქტიკული სამუშაო მოსწავლის რვეულიდან
შესასწავლი
თემა
მზე შინა და მზე გარეთა
შესასწავლიმასალა 
სახელმძღვანელო
სასწავლოშედეგი, რომელსაცგვინდარომმივაღწიოთ
მოსწავლეები გაეცნობიან შემდეგ საკითხავ ტექსტებს: ვეფხვის ბოკვერი,ზოლები რომ დაკარგა, მზე შინა,ბებია და შვილიშვილი, საჩუქარი და ნოდარიკო და ბეკეკო.
საკვანძოკითხვები
რატომ ზრუნავენ მშობლები საკუთარ პატარებზე?
მკვიდრიწარმოდგენები
მოსწავლემუნდაშეძლოსპირადიდამოკიდებულებისგამოხატვატექსტისთემის, მასშიგანხილულისაკითხებისმიმართ; მხატვრულინაწარმოებისპერსონაჟ(ებ)ის, მისი/მათიქცევისშეფასებადასაკუთარითვალსაზრისისახსნა.
მოსწავლემუნდაშეძლოსნაცნობილექსიკისადაენობრივ-სინტაქსურიკონსტრუქციებისსათანადოდგამოყენება; მართლმეტყველებისადასამეტყველოეტიკეტისსაბაზისონორმებისდაცვა.
მოსწავლემუნდაშეძლოსზეპირმეტყველებისნაცნობისტრატეგიებისმიზნისშესაბამისადგამოყენება.
მოსწავლემუნდაშეძლოსგაწაფულადკითხვა.
მოსწავლემუნდაშეძლოსსტანდარტითგანსაზღვრულისხვადასხვატიპისტექსტებისწაკითხვადაგაგებაგააზრება; ტექსტშივერბალურიდაარავერბალურიფორმითმოწოდებულიინფორმაციის (მაგ., ილუსტრაციისადატექსტის) ურთიერთადაკავშირება.
მოსწავლემუნდაშეძლოსმცირეზომისმხატვრულიტექსტებისინტეპრეტირებავერბალურიდაარავერბალურიგზით (მაგ., პანტომიმით, ჟესტებით, მიმიკით, როლურითამაშით); ვერბალურიინფორმაციისვიზუალურადგარდაქმნადა/ანპირიქით.
მოსწავლემუნდაშეძლოსწაკითხულიტექსტისმიმართპირადიდამოკიდებულებისგამოხატვადაახსნა; ტექსტისთემისდა/ანმასშიგანხილულიკონკრეტულისაკითხებისშეფასება. მოსწავლე: ¬აფასებსმხატვრულინაწარმოებისპერსონაჟისსაქციელს; ¬გამოხატავსთავისდამოკიდებულებასნაწარმოებშიგადმოცემულიმოვლენისადმი/პერსონაჟისადმი; ¬ასახელებსწაკითხულიტექსტისშესაბამისითემატიკისმულტფილმს, საბავშვოფილმს, ასახელებსმსგავს / განსხვავებულადგილებს
. მოსწავლემუნდაშეძლოსსტანდარტითგანსაზღვრულისხვადასხვატიპისტექსტებისმაორგანიზებელიელემენტების, სტრუქტურულიდაკომპოზიციურიმახასიათებლებისამოცნობა.
შეფასებისკრიტერიუმები
დამოუკიდებელიპრაქტიკულიდავალებისშესრულება, ჩართულობაგაკვეთილზე, თანამშრომლობა, ტესტირება, კითხვა-პასუხი.
შეფასებისკრიტერიუმისმიღწევისინდიკატორი
განმავითარებელი სიტყვიერი და წერილობითი კომენტარი.
კომპლექსურიდავალებები
პრაქტიკული სამუშაო მოსწავლის რვეულიდან
შესასწავლი
თემა
ეს არის შენი სამშობლო
შესასწავლიმასალა 
სახელმძღვანელო
სასწავლოშედეგი, რომელსაცგვინდარომმივაღწიოთ
მოსწავლეები გაეცნობიან შემდეგ საკითხავ ტექსტებს: ჯადოსნური კიბე, დავით აღმაშენებელი, ერთობის ძალა,თამარის ლომი და ლეგენდა ვაზზე.
საკვანძოკითხვები
რა იცი ისტორიული ძეგლების და გმირების შესახებ?
მკვიდრიწარმოდგენები
მოსწავლემუნდაშეძლოსპირადიდამოკიდებულებისგამოხატვატექსტისთემის, მასშიგანხილულისაკითხებისმიმართ; მხატვრულინაწარმოებისპერსონაჟ(ებ)ის, მისი/მათიქცევისშეფასებადასაკუთარითვალსაზრისისახსნა.
მოსწავლემუნდაშეძლოსნაცნობილექსიკისადაენობრივ-სინტაქსურიკონსტრუქციებისსათანადოდგამოყენება; მართლმეტყველებისადასამეტყველოეტიკეტისსაბაზისონორმებისდაცვა.
მოსწავლემუნდაშეძლოსზეპირმეტყველებისნაცნობისტრატეგიებისმიზნისშესაბამისადგამოყენება.
მოსწავლემუნდაშეძლოსგაწაფულადკითხვა.
მოსწავლემუნდაშეძლოსსტანდარტითგანსაზღვრულისხვადასხვატიპისტექსტებისწაკითხვადაგაგებაგააზრება; ტექსტშივერბალურიდაარავერბალურიფორმითმოწოდებულიინფორმაციის (მაგ., ილუსტრაციისადატექსტის) ურთიერთადაკავშირება.
მოსწავლემუნდაშეძლოსსტანდარტითგანსაზღვრულისხვადასხვატიპისტექსტებისმაორგანიზებელიელემენტების, სტრუქტურულიდაკომპოზიციურიმახასიათებლებისამოცნობა.
მოსწავლემუნდაშეძლოსსტანდარტითგანსაზღვრულისხვადასხვატიპისმცირეზომისმარტივიტექსტებისშექმნანაცნობთემატიკაზესხვადასხვამიზნით
მოსწავლემუნდაშეძლოსნაცნობილექსიკის, ენობრივ-სინტაქსურიკონსტრუქციებისადასტუქტურულიელემენტებისადეკვატურადგამოყენება; კალიგრაფიისადამართლწერისსაბაზისონორმებისდაცვა.
მოსწავლემუნდაშეძლოსწერისნაცნობისტრატეგიებისმიზნისშესაბამისადგამოყენება.
შეფასებისკრიტერიუმები
დამოუკიდებელიპრაქტიკულიდავალებისშესრულება, ჩართულობაგაკვეთილზე, თანამშრომლობა, ტესტირება, კითხვა-პასუხი.
შეფასებისკრიტერიუმისმიღწევისინდიკატორი
განმავითარებელი სიტყვიერი და წერილობითი კომენტარი.
კომპლექსურიდავალებები
პრაქტიკული სამუშაო მოსწავლის რვეულიდან
შესასწავლი
თემა
ზღაპრის გუდა
შესასწავლიმასალა 
სახელმძღვანელო
სასწავლოშედეგი, რომელსაცგვინდარომმივაღწიოთ
მოსწავლეები გაეცნობიან შემდეგ საკითხავ ტექსტებს: მებადურის შვილი და ჭიანჭველა და რწყილი
საკვანძოკითხვები
რას გვასწავლის ზღაპრები?
მკვიდრიწარმოდგენები
მოსწავლემუნდაშეძლოსპირადიდამოკიდებულებისგამოხატვატექსტისთემის, მასშიგანხილულისაკითხებისმიმართ; მხატვრულინაწარმოებისპერსონაჟ(ებ)ის, მისი/მათიქცევისშეფასებადასაკუთარითვალსაზრისისახსნა.
მოსწავლემუნდაშეძლოსნაცნობილექსიკისადაენობრივ-სინტაქსურიკონსტრუქციებისსათანადოდგამოყენება; მართლმეტყველებისადასამეტყველოეტიკეტისსაბაზისონორმებისდაცვა.
მოსწავლემუნდაშეძლოსზეპირმეტყველებისნაცნობისტრატეგიებისმიზნისშესაბამისადგამოყენება.
მოსწავლემუნდაშეძლოსგაწაფულადკითხვა.
მოსწავლემუნდაშეძლოსსტანდარტითგანსაზღვრულისხვადასხვატიპისტექსტებისწაკითხვადაგაგებაგააზრება; ტექსტშივერბალურიდაარავერბალურიფორმითმოწოდებულიინფორმაციის (მაგ., ილუსტრაციისადატექსტის) ურთიერთადაკავშირება.
მოსწავლემუნდაშეძლოსსტანდარტითგანსაზღვრულისხვადასხვატიპისტექსტებისმაორგანიზებელიელემენტების, სტრუქტურულიდაკომპოზიციურიმახასიათებლებისამოცნობა.
მოსწავლემუნდაშეძლოსსტანდარტითგანსაზღვრულისხვადასხვატიპისმცირეზომისმარტივიტექსტებისშექმნანაცნობთემატიკაზესხვადასხვამიზნით
მოსწავლემუნდაშეძლოსნაცნობილექსიკის, ენობრივ-სინტაქსურიკონსტრუქციებისადასტუქტურულიელემენტებისადეკვატურადგამოყენება; კალიგრაფიისადამართლწერისსაბაზისონორმებისდაცვა.
მოსწავლემუნდაშეძლოსწერისნაცნობისტრატეგიებისმიზნისშესაბამისადგამოყენება.
შეფასებისკრიტერიუმები
დამოუკიდებელიპრაქტიკულიდავალებისშესრულება, ჩართულობაგაკვეთილზე, თანამშრომლობა, ტესტირება, კითხვა-პასუხი.
შეფასებისკრიტერიუმისმიღწევისინდიკატორი
განმავითარებელი სიტყვიერი და წერილობითი კომენტარი. 
კომპლექსურიდავალებები
პრაქტიკული სამუშაო მოსწავლის რვეულიდან 




No comments:

Post a Comment