თემატური გეგმა ფიზიკურ აღზრდაში
I გ კლასი მარინე
მეფარიშვილი
2018-19 ს.წ
შესასწავლი
თემა
|
,,სამწყობრო ვარჯიშები“
|
შესასწავლი მასალა
|
1. მოწყობა
2. ბრუნები ადგილზე
3. გადაწყობა ერთ, ორ და სამრიგად
4. სიარული
5. ნელი სირბილი
|
სასწავლო შედეგი,
რომელსაც გვინდა
რომ
მივაღწიოთ
|
|
საკვანძო კითხვები
|
|
მკვიდრი
წარმოდგენები
|
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
განმავითარებელი .სიტყვიერი კომენტარი, დაკვირვების ფურცელი,
თვითშეფასებისა და ურთიერთშეფასების სქემა.
|
შეფასების კრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
|
ფ.ა.1.3.
მოსწავლემ უნდა შეძლოს მონაწილეობის მიღება ჯანმრთელობის შენარჩუნებისა და გაკაჟებისათვის აუცილებელ ელემენტარულ ფიზიკურ აქტივობებში.
|
კომპლექსური დავალებები
|
მოსწავლემ უნდა შეძლოს ფიზიკური აღზრდის სტანდარტით განსაზღვრული ცოდნისა და უნარ-ჩვევების წარმოჩენა
|
შესასწავლი
თემა
|
,,ზოგადგანმავითარებელი ვარჯიშები“
|
შესასწავლი მასალა
|
,,გავიზარდოთ მეტად“
,,სპილო დიდია , თაგვი პატარა“
,,შეშისმჭრელი“
,,თოჯინა“
,,ქანქარა“
,,ფეხის აქნევა“
,,როგორც ციკნები“
,,ფიფქები ნელა ცვივიან“
|
სასწავლო შედეგი,
რომელსაც გვინდა
რომ
მივაღწიოთ
|
|
საკვანძო კითხვები
|
როგორ დავიცვათ უსაფრთხოება სპორტის
გაკვეთილებზე?
|
მკვიდრი
წარმოდგენები
|
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
განმავითარებელი სიტყვიერი კომენტარი,
|
შეფასების კრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
|
ფ.ა.1.1
მოსწავლემ უნდა შეძლოს დაიცვას პირადი ჰიგიენისა და უსაფრთხოების ელემენტარული წესები
ფ.ა.1.4
მოსწავლემ უნდა შეძლოს სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანი უნარ-ჩვევების გამოვლენა ფიზიკურ აქტივობებში მონაწილეობის საფუძველზე
|
კომპლექსური დავალებები
|
ვარჯიშები სიარულში და სირბილში, მოწყობა-გადაწყობა.
|
შესასწავლი თემა
|
,,ზოგადგანმავითარებელ ვარჯიშთა კომპლექსი“
|
შესასწავლი მასალა
|
ვარჯიში 1.
ვარჯიში 2.
ვარჯიში 3.
ვარჯიში 4.
ვარჯიში 5.
ვარჯიში 6.
ვარჯიში 7.
ვარჯიში 8.
|
სასწავლო შედეგი,
რომელსაც გვინდა
რომ
მივაღწიოთ
|
|
საკვანძო კითხვები
|
|
მკვიდრი
წარმოდგენები
|
მოსწავლეს შეძლებს ფიზიკურ აქტივობაში მონაწილეობისათვისათვის აუცილებელი მოძრაობითი უნარ -ჩვევების წარმოჩენას(გადაადგილება, რბენა, დაბალი სიმაღლიდან ჩამოხტომა, მანიპულირება-ტყორცნა,
მიზანში სროლა, წონასწორობის შენარჩუნება, სწორ ხაზზე სიარული, ცალ ფეხზე დგომა)
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
განმავითარებელისიტყვიერი კომენტარი,.
|
შეფასების კრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
|
ფ.ა.1.1
მოსწავლემ უნდა შეძლოს დაიცვას პირადი ჰიგიენისა და უსაფრთხოების ელემენტარული წესები.
ფ.ა.1.4
მოსწავლემ უნდა შეძლოს სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანი უნარ-ჩვევების გამოვლენა ფიზიკურ აქტივობებში მონაწილეობის საფუძველზე.
|
კომპლექსური დავალებები
|
ვარჯიშები სიმაღლიდან გადახტომაში, ბურთის ტყორცნა, მიზანში სროლა, სწორ ხაზზე სიარული, ცალ ფეხზე დგომა წონასწორობის შენარჩუნებით, მოძრავი თამაშები.
|
შესასწავლი
თემა
|
,,რბენის შემსწავლელი ვარჯიშები“
|
შესასწავლი მასალა
|
რბენა ნელ ტემპში
რბენა ფეხის ცერებზე გამართული
მუხლის მაღლა აწევით
ფეხის უკან მოხრით
გამართული ფეხების წინ აქნევით
სტარტიდან წინაღობის გადალახვა
წინაღობის სწორად გადალახვა
ესტაფეტის დროს ჯოხის გადაცემის შესწავლა.
|
სასწავლო შედეგი,
რომელსაც გვინდა
რომ
მივაღწიოთ
|
|
საკვანძო კითხვები
|
|
მკვიდრი
წარმოდგენები
|
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
განმავითარებელი. დაკვირვების ფურცელი,
თვითშეფასებისა და ურთიერთშეფასების სქემა.
|
შეფასების კრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
|
ფ.ა.1.1.
მოსწავლემ უნდა შეძლოს დაიცვას პირადი ჰიგიენისა და უსაფრთხოების ელემენტარული წესები.
ფ.ა.1.2
მოსწავლემ უნდა შეძლოს ფიზიკურ აქტივობაში მონაწილეობისათვის აუცილებელი საბაზისო მოძრაობითი უნარ-ჩვევების წარმოჩენა.
|
კომპლექსური დავალებები
|
მოწყობა-გადაწყობა, ბრუნები, ვარჯიშები სიარულსა და სირბილში, სიმაღლიდან ჩამოხტომა, მოძრავი თამაშები.
|
შესასწავლი
თემა
|
,,ხტომები“
|
შესასწავლი მასალა
|
ადგილზე ცალ ან ორივე ფეხის შენაცვლებით
ფეხები ერთად ან ფეხშლით ჯვარედინად
ნახევარბუქნში
ორივე ფეხზე ახტომი და ბრუნი 180გრადუსით
ბუქნში
იატაკზე 4-6 პარალელურ ხაზზე
სახტუნელათი ორ ფეხზე
ჯვარედინი ხტომები
|
სასწავლო შედეგი,
რომელსაც გვინდა
რომ
მივაღწიოთ
|
|
საკვანძო კითხვები
|
|
მკვიდრი
წარმოდგენები
|
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
განმავითარებელი. დაკვირვების ფურცელი,
თვითშეფასებისა და ურთიერთშეფასების სქემა.
|
შეფასების კრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
|
ფ.ა.1.3.
მოსწავლემ უნდა შეძლოს მონაწილეობის მიღება ჯანმრთელობის შენარჩუნებისა და გაკაჟებისათვის აუცილებელ ელემენტარულ ფიზიკურ აქტივობებში.
|
კომპლექსური დავალებები
|
ფიზიკური აქტივობები; Ø თამაში; Ø პროექტი; Ø ექსკურსია, ლაშქრობა.
|
შესასწავლი
თემა
|
,,ვარჯიშები ბურთით“
|
შესასწავლი მასალა
|
იატაკიდან 2 ხელით დაჭერა
იატაკიდან მარჯ-მარცხ. დაჭერა
ზევით აგდება-დაჭერა
ზევით-ტაში-დაჭერა
ტაში ზურგს უკან და დაჭერა
კედელი-იატაკი-დაჭერა
კედლიდან დაჭერა
ბურთის ტარება-მარჯ-5 მარცხ-5
ტარება სიარ. შეჩერება დაჭერა
ტარება სიარ. 5-მარჯ. 5- მარცხ
ტყორცნა ცარც. მონიშნ. კედელზე
მც. ბურთის ტყორცნა მიზანში.
|
სასწავლო შედეგი,
რომელსაც გვინდა
რომ
მივაღწიოთ
|
|
საკვანძო კითხვები
|
|
მკვიდრი
წარმოდგენები
|
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
განმავითარებელი სიტყვიერი კომენტარი,
თვითშეფასებისა და ურთიერთ შეფასების სქემა.
|
შეფასების კრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
|
ფ.ა.1.1.
მოსწავლემ უნდა შეძლოს დაიცვას პირადი ჰიგიენისა და უსაფრთხოების ელემენტარული წესები.
ფ.ა.1.3.
მოსწავლემ უნდა შეძლოს მონაწილეობის მიღება ჯანმრთელობის შენარჩუნებისა და გაკაჟებისათვის აუცილებელ ელემენტარულ ფიზიკურ აქტივობებში.
|
კომპლექსური დავალებები
|
ფიზიკური აქტივობები; თამაში; პროექტი; ექსკურსია, ლაშქრობა.
|
შესასწავლი თემა
|
,,დაჯგუფება გორება“
|
შესასწავლი მასალა
|
ჯდომში დაჯგუფება
დგომში დაჯგუფება
წოლში დაჯგუფება
ბუქნბჯენიდან უკუგადაგორება
გვერდზე გადაგორება
ჩოქდგომიდან წინ გადაგორება
გადაგორება წოლით მდგომარეობ.
გადაგორებისას წინ და უკუკოტრიალი
|
სასწავლო შედეგი,
რომელსაც გვინდა
რომ
მივაღწიოთ
|
სირბილის დროს შეუძლია გადალახოს მასწავლებლის მიერ შექმნილი სხვადასხვა წინაღობა;
|
საკვანძო კითხვები
|
|
მკვიდრი
წარმოდგენები
|
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
|
შეფასების კრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
|
ფ.ა.1.3.
მოსწავლემ უნდა შეძლოს მონაწილეობის მიღება ჯანმრთელობის შენარჩუნებისა და გაკაჟებისათვის აუცილებელ ელემენტარულ ფიზიკურ აქტივობებში.
|
კომპლექსური დავალებები
|
|
შესასწავლი
თემა
|
|
შესასწავლი მასალა
|
|
სასწავლო შედეგი,
რომელსაც გვინდა
რომ
მივაღწიოთ
|
|
საკვანძო კითხვები
|
|
მკვიდრი
წარმოდგენები
|
No comments:
Post a Comment