თემატური გეგმა ქართულ ენასა და ლიტერატურაში
I-გ კლასი. მარინე მეფარიშვილი.2018-2019 ს.წ
შესასწავლი
თემა
|
წინასაანბანო
პერიოდი.,,ვემზადებით სკოლისათვის“
|
შესასწავლი მასალა
|
1. გაცნობა.
2. ჩვენი საკლასო ოთახი.
3. ჩვენი გაკვეთილები.
4. ჩვენი სახელმძღვანელო.
5. ნახატიან ლექსიკონზე მუშაობა.
|
სასწავლო შედეგი, რომელსაც გვინდა რომ მივაღწიოთ
|
·
სასკოლო-სოციალურ გარემოში ჩართვა.
·
ყურადღების მობილიზაცია.
·
მასწავლებლის ინსტრუქციის მოსმენა და გაგება.
·
თვითგამოვლენა და თვითგამოხატვა.
·
კლასიფიკაცია და ვერბალიზაცია.
·
ყურადღების მობილიზება და მეხსიერების გააქტიურება
·
მიზნობრივ თამაშში ჩართვა
·
ფონოლოგიური ცნობიერების გავარჯიშება
|
საკვანძო კითხვები
|
როგორ ემზადებოდით სკოლისათვის?
როგორ საკლასო ოთახს ელოდით?როგორი საკლასო ოთახი
დაგხვდათ?
რას ვსწავლობთ თითოეული საგნის გაკვეთილებზე? (ქართული ენა, მათემატიკა, ხელოვნება, ბუნებისმეტყველება, სპორტი, მუსიკა)
|
მკვიდრი წარმოდგენები
|
ჩაერთვებიან სოციალურ
გარემოში . შეძლებენ ყურადღების მობილიზებას, მასწავლებლის ინსტრუქციის მოსმენას და გაგებას. შეძლებენ მიზნობრივ თამაშებში ჩაბმას.განუვითარდებათ ფონოლოგიური ცნობიერება..
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
განმავითარებელი შეფასება.ზეპირი გამოკითხვა,საკლასო სამუშაო. საშინაო დავალება.შეფასების ცხრილი.
|
შეფასების კრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
|
ქართ. დაწყ( 1).
·
სწორად რეაგირებს ნაცნობ სამეტყველო სიტუაციებში.
·
გასაგებად გამოხატავს სათქმელს.
·
აღწერს სურათს
·
საჭიროების შემთხვევაში ადეკვქტურად ცვლის სამეტყველო როლებს.
·
ასრულებს მასწავლებლის მარტივ ზეპირ ინსტრუქციებს.
·
ამოიცნობს ზღაპრის დასაწყისსა და დასასრულს ფორმულების მიხედვით ,,იყო და არა იყო რა”...,,ჭირი იქა, ლხინი აქა”..
|
კომპლექსური დავალებები
|
მიზნობრივ თამაშებში ჩართულობა, სურათის აღწერა, ლექსის დასწავლა,ლექსიკურ-ფონეტიკური სავარჯიშოები.
|
შესასწავლი
თემა
|
,,ასო-ბგერების შესწავლა- საანბანო პერიოდი“
|
შესასწავლი მასალა
|
ასო ბგერების შესწავლა( წყვილებად): 1)ა,ი 2)დ, ე 3) მ,ს 4) რ, ჩ 5)ვ,ნ
6) ზ,ო 7)თ,შ 8)კ,ლ 9)ბ,უ 10) პ,გ 11)ც,წ 12) ხ, ფ 13) ქ,ყ 14)ძ, ღ 15) ჯ,ტ
16) ჟ 17) ჭ ,ჰ.
|
სასწავლო შედეგი, რომელსაც გვინდა რომ მივაღწიოთ
|
·
შესასწავლი ბგერების დაფიქსირება და მეტყველებიდან მათი გამოყოფა, მიმართება გრაფიკულ ხატთან.
·
შესასწავლი ასოების გამოყოფა მთლიანი სიტყვიდან და თავასოს დაფიქსირება.
·
სიტყვის მთლიანი ხატის აღქმა, მისი იდენტიფიკაცია, აკუსტიკურის ნახატთან, ნახატის - ნაბეჭდთან.
·
ფონოლოგიური ცნობიერების განვითარება
·
მოსმენა და ადეკვატური რეაგირება ინფორმაციასა და ინსტრუქციაზე.
·
ლექსიკის გამდიდრებაზე ზრუნვა.
|
საკვანძო კითხვები
|
·
რომელი ასო- ბგერა შევისწავლეთ?
·
დამისახელეთ სიტყვის თავში
(დასაწყიში) რომელი ასოა?
·
დამისახელეთ შესწავლილ ასო-ბგერებზე დაწყებული სიტყვები.
|
მკვიდრი წარმოდგენები
|
·
მოსწავლეები შეძლებენ შესწავლილი ბგერის სიტყვიდან გამოყოფას .
·
ამოიცნობენ შესწავლილ ასოს ანბან -პლაკატზე.
·
ამოიცნობს სიტყვის მთლიან ხატს და შეუსაბამებს ნახატს.
·
დამოუკიდებლად შეძლებს უცნობ ასოთა სიმრავლიდან შესწავლილ ასოების
ამოცნობას.
·
დაასახელებს შესწავლილი ასო-ბგერებით დაწყებულ სიტყვებს.
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
განმავითარებელი შეფასება. შეფასების ცხრილი.
|
შეფასების კრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
|
ქართ.დაწყ (I)
·
ისმენს და ადეკვატურად აღიქვამს მარტივ ინფორმაციას ნაცნობ თემაზე.
·
სიტყვებში გამოყოფს და წარმოთქვამს მარცვლებს, მარცვლებიდან-ბგერებს.
·
ადექვატურად იყენებს აქტიურ ლექსიკას.
·
პაუზით გამოყოფს სიტყვებს ერთმანეთისგან.
|
კომპლექსური დავალებები
|
ანბანთქების მოსმენა.ანბან-პლაკატის წაკითხვა, ნახატიან ლექსიკონზე მუშაობა, ლექსიკური სავარჯიშოები, წერითი სავარჯიშოები.
|
შესასწავლი თემა
|
,,საანბანო პერიოდში ძირითად ტექსტზე მუშაობა“
|
შესასწავლი მასალა
|
შესაშესასწავლ
ასსო-ბგერებს დართული საკითხავი ტექსტები , მარცვლები და ფრაზები.
|
სასწავლო შედეგი, რომელსაც გვინდა რომ მივაღწიოთ
|
·
შესწავლილი ბგერის მიმართების დამყარება მის გრაფიკულ ხატთან.
·
კითხვის საწყისი უნარის განვითარება
·
ფონოლოგიური ცნობიერების განვითარებაზე ვარჯიში
·
სიტყვის გრაფიკული ხატის გამთლიანებაზე ვარჯიში
·
სასკოლო-სასწავლო უნარ-ჩვევების გამომუშავება.
·
ტექსტის დაკავშირება ილუსტრაციასთან
წერიწერითი
მიმართულება.
|
საკვანძო კითხვები
|
·
რომელი მარცვლებით მიიღება ესა თუ ის სიტყვა?
·
რამდენი მარცვალია სიტყვაში?
·
როგორ დავმარცვლოტ სიტყვა?
შე
|
მკვიდრი წარმოდგენები
|
·
შეძლებენ ნასწავლი ასოების ამოცნობას ანბან-პლაკატზე
·
შეძლებენ
სიტყვების აწყობას მოძრავი ანბანის გამოყენებით.
·
შეძლებენ მარცვლის ამოკითხვას .
·
შეძლებენ სიტყვების ნაწილებად ამოკითხვას და მის გამთლიანებას
·
შეძლებენ სიტყვების დამარცვლას.
შეძლებენ: ინსტრუქციის მოსმენას, გაგებას და ადეკვატურად რეაგირებას.
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
განმავითარებელი შეფასება ინდივიდუალურად. შეფასების ცხრილი ჯგუფებისთვის.
|
შეფასების კრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
|
ქართ.დაწყ (I)
·
ისმენს და ადეკვატურად აღიქვამს მარტივ ინფორმაციას ნაცნობ თემაზე.
·
სიტყვებში გამოყოფს და წარმოთქვამს მარცვლებს, მარცვლებიდან-ბგერებს.
·
ადექვატურად იყენებს აქტიურ ლექსიკას.
·
პაუზით გამოყოფს სიტყვებს ერთმანეთისგან.
·
სვამს შეკითხვებს უცნობი სიტყვის მნიშვნელობის ,კონკრეტული ფაქტის, ინფორმაციის დასაზუსტებლად.
|
კომპლექსური დავალებები
|
ანბან პლაკატის წაკითხვა, შესწავლილი ასოს დაფიქსირება, საკითხავ სავარჯიშოზე მუშაობა, მოძრავი ანბანით მუშაობა, წერითი სავარჯიშო.
|
შესასწავლი
თემა
|
|
შესასწავლი მასალა
|
|
სასწავლო შედეგი, რომელსაც გვინდა რომ მივაღწიოთ
|
|
საკვანძო კითხვები
|
|
მკვიდრი წარმოდგენები
|
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
|
შეფასების კრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
|
|
კომპლექსური დავალებები
|
|
შესასწავლი
თემა
|
|
შესასწავლი მასალა
|
|
სასწავლო შედეგი, რომელსაც გვინდა რომ მივაღწიოთ
|
|
საკვანძო კითხვები
|
|
მკვიდრი წარმოდგენები
|
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
|
შეფასების კრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
|
|
კომპლექსური დავალებები
|
No comments:
Post a Comment