თემატური გეგმა ფიზიკურ აღზრდაში
2019-20 სასწავლო წელი
მ.მეფარიშვილი
შესასწავლი თემა
|
,,სამწყობროვარჯიშები“
|
შესასწავლიმასალა
|
1. მოწყობა
2. ბრუნებიადგილზე
3. გადაწყობაერთ-ორ - სამრიგად
4. სიარული
5. ნელისირბილი
|
სასწავლოშედეგი, რომელსაცგვინდარომმივაღწიოთ
|
|
საკვანძოკითხვები
|
|
მკვიდრიწარმოდგენები
|
|
შეფასებისკრიტერიუმები
|
სიტყვიერიკომენტარი, რჩევა-დარიგება, დაკვირვებისფურცელი, თვითშეფასებისადაურთიერთშეფასებისსქემა.
|
შეფასებისკრიტერიუმისმიღწევისინდიკატორი
|
ფ.ა.1.3.
მოსწავლემუნდაშეძლოსმონაწილეობისმიღებაჯანმრთელობისშენარჩუნებისადაგაკაჟებისათვისაუცილებელელემენტარულფიზიკურაქტივობებში.
|
კომპლექსურიდავალებები
|
შემაჯამებელიდავალება - მიღწეულიშედეგები. მოსწავლემუნდაშეძლოსფიზიკურიაღზრდისსტანდარტითგანსაზღვრულიცოდნისადაუნარ-ჩვევებისწარმოჩენა
|
შესასწავლი თემა
|
,,ზოგადგანმავითარებელივარჯიშები“
|
შესასწავლიმასალა
|
,,გავიზარდოთმეტად“
,,სპილოდიდია , თაგვი-პატარა“
,,შეშისმჭრელი“
,,თოჯინა“
,,ქანქარა“
,,ფეხისაქნევა“
,,როგორცციკნები“
,,ფიფქებინელაცვივიან“
|
სასწავლოშედეგი, რომელსაცგვინდარომმივაღწიოთ
|
|
საკვანძოკითხვები
|
|
მკვიდრიწარმოდგენები
|
|
შეფასებისკრიტერიუმები
|
სიტყვიერიკომენტარი, რჩევა-დარიგება, დაკვირვებისფურცელი, თვითშეფასებისადაურთიერთშეფასებისსქემა.
|
შეფასებისკრიტერიუმისმიღწევისინდიკატორი
|
ფ.ა.1.1
მოსწავლემუნდაშეძლოსდაიცვასპირადიჰიგიენისადაუსაფრთხოებისელემენტარულიწესები.
ფ.ა.1.4
მოსწავლემუნდაშეძლოსსასიცოცხლოდმნიშვნელოვანიუნარ-ჩვევებისგამოვლენაფიზიკურაქტივობებშიმონაწილეობისსაფუძველზე.
|
კომპლექსურიდავალებები
|
ვარჯიშებისიარულშიდასირბილში, მოწყობა-გადაწყობა, ხტომითივარჯიშები, მოძრავითამაშები.
|
შესასწავლი თემა
|
,,ზოგადგანმავითარებელვარჯიშთაკომპლექსი“
|
შესასწავლიმასალა
|
ვარჯიში 1.
ვარჯიში 2.
ვარჯიში 3.
ვარჯიში 4.
ვარჯიში 5.
ვარჯიში 6.
ვარჯიში 7.
ვარჯიში 8.
შენიშვნა: დეტალურიაღწერამეთოდურსახელმძღვანელოშია.
|
სასწავლოშედეგი, რომელსაცგვინდარომმივაღწიოთ
|
|
საკვანძოკითხვები
|
|
მკვიდრიწარმოდგენები
|
მოსწავლესშეეძლება ფიზიკურაქტივობაშიმონაწილეობისათვისათვისაუცილებელიმოძრაობითიუნარ -ჩვევებისწარმოჩენა(გადაადგილება, რბენა, დაბალისიმაღლიდანჩამოხტომა, მანიპულირება-ტყორცნა, მიზანშისროლა, წონასწორობისშენარჩუნება, სწორხაზზესიარული, ცალფეხზედგომა)
|
შეფასებისკრიტერიუმები
|
სიტყვიერიკომენტარი, რჩევა-დარიგება, დაკვირვებისფურცელი, თვითშეფასებისადაურთიერთშეფასებისსქემა.
|
შეფასებისკრიტერიუმისმიღწევისინდიკატორი
|
ფ.ა.1.1
მოსწავლემუნდაშეძლოსდაიცვასპირადიჰიგიენისადაუსაფრთხოებისელემენტარულიწესები.
ფ.ა.1.4
მოსწავლემუნდაშეძლოსსასიცოცხლოდმნიშვნელოვანიუნარ-ჩვევებისგამოვლენაფიზიკურაქტივობებშიმონაწილეობისსაფუძველზე.
|
კომპლექსურიდავალებები
|
ვარჯიშებისირბილში, დაბალისიმაღლიდანგადახტომაში, ბურთისტყორცნა, მიზანსისროლა, სწორხაზზესიარული, ცალფეხზედგომაწონასწორობისშენარჩუნებით, მოძრავითამაშები.
|
შესასწავლი თემა
|
,,რბენისშემსწავლელივარჯიშები“
|
შესასწავლიმასალა
|
რბენანელტემპში
რბენაფეხისცერებზეგამართული
მუხლისმაღლააწევით
ფეხისუკანმოხრით
გამართულიფეხებისწინაქნევით
სტარტიდანწინაღობისგადალახვა
წინაღობისსწორადგადალახვა
ესტაფეტისდროსჯოხისგადაცემისშესწავლა.
|
სასწავლოშედეგი, რომელსაცგვინდარომმივაღწიოთ
|
|
საკვანძოკითხვები
|
|
მკვიდრიწარმოდგენები
|
|
შეფასებისკრიტერიუმები
|
სიტყვიერიკომენტარი, რჩევა-დარიგება, დაკვირვებისფურცელი, თვითშეფასებისადაურთიერთშეფასებისსქემა.
|
შეფასებისკრიტერიუმისმიღწევისინდიკატორი
|
ფ.ა.1.1.
მოსწავლემუნდაშეძლოსდაიცვასპირადიჰიგიენისადაუსაფრთხოებისელემენტარულიწესები.
ფ.ა.1.2
მოსწავლემუნდაშეძლოსფიზიკურაქტივობაშიმონაწილეობისათვისაუცილებელისაბაზისომოძრაობითიუნარ-ჩვევებისწარმოჩენა.
|
კომპლექსურიდავალებები
|
მოწყობა-გადაწყობა, ბრუნები, ვარჯიშებისიარულსადასირბილში, სიმაღლიდანჩამოხტომა, მოძრავითამაშები.
|
შესასწავლი თემა
|
,,ხტომები“
|
შესასწავლიმასალა
|
ადგილზეცალანორივე ფეხისშენაცვლებით
ფეხებიერთადანფეხშლითჯვარედინად
ნახევარბუქნში
ორივეფეხზეახტომიდაბრუნი 180გრადუსითბუქნში
იატაკზე 4-6 პარალელურხაზზე
სახტუნელათიორფეხზე
ჯვარედინიხტომები
|
სასწავლოშედეგი, რომელსაცგვინდარომმივაღწიოთ
|
|
საკვანძოკითხვები
|
|
მკვიდრიწარმოდგენები
|
|
შეფასებისკრიტერიუმები
|
სიტყვიერიკომენტარი, რჩევა-დარიგება, დაკვირვებისფურცელი, თვითშეფასებისადაურთიერთშეფასებისსქემა.
|
შეფასებისკრიტერიუმისმიღწევისინდიკატორი
|
ფ.ა.1.3.
მოსწავლემუნდაშეძლოსმონაწილეობისმიღებაჯანმრთელობისშენარჩუნებისადაგაკაჟებისათვისაუცილებელელემენტარულფიზიკურაქტივობებში.
|
კომპლექსურიდავალებები
|
ფიზიკურიაქტივობები; ¬თამაში; ¬პროექტი; ¬ექსკურსია, ლაშქრობა.
|
შესასწავლი თემა
|
,,ვარჯიშებიბურთით“
|
შესასწავლიმასალა
|
იატაკიდან 2 ხელითდაჭერა
იატაკიდანმარჯ-მარცხ. დაჭერა
ზევითაგდებადაჭერა
ზევით-ტაში-დაჭერა
ტაშიზურგსუკანდადაჭერა
კედელი-იატაკი-დაჭერა
კედლიდანდაჭერა
ბურთისტარება-მარჯ-5 მარცხ-5
ტარებასიარ. შეჩერებადაჭერა
ტარებასიარ. 5-მარჯ. 5- მარცხ
ტყორცნაცარც. მონიშნ. კედელზე
მც. ბურთისტყორცნამიზანში.
|
სასწავლოშედეგი, რომელსაცგვინდარომმივაღწიოთ
|
|
საკვანძოკითხვები
|
|
მკვიდრიწარმოდგენები
|
|
შეფასებისკრიტერიუმები
|
სიტყვიერიკომენტარი, რჩევა-დარიგება, დაკვირვებისფურცელი, თვითშეფასებისადაურთიერთშეფასებისსქემა.
|
შეფასებისკრიტერიუმისმიღწევისინდიკატორი
|
ფ.ა.1.1.მოსწავლემუნდაშეძლოსდაიცვასპირადიჰიგიენისადაუსაფრთხოებისელემენტარულიწესები.
ფ.ა.1.3.მოსწავლემუნდაშეძლოსმონაწილეობისმიღებაჯანმრთელობისშენარჩუნებისადაგაკაჟებისათვისაუცილებელელემენტარულფიზიკურაქტივობებში.
|
კომპლექსურიდავალებები
|
ფიზიკურიაქტივობები; თამაში; პროექტი; ექსკურსია, ლაშქრობა.
|
შესასწავლი თემა
|
კოტრიალები გადაგორება
|
შესასწავლიმასალა
|
წინკოტრიალი
უკუკოტრიალი
გვერდზე წოლით მდგომარეობაში გადაგორება
|
სასწავლოშედეგი, რომელსაცგვინდარომმივაღწიოთ
|
სირბილისდროსშეუძლიაგადალახოსმასწავლებლისმიერშექმნილისხვადასხვაწინაღობა;
საჭიროების შემთხვევაში საგანგებო სიტუაციაში იყენებს კოტრიალის სახეობებს.
|
საკვანძოკითხვები
|
|
მკვიდრიწარმოდგენები
|
|
შეფასებისკრიტერიუმები
|
|
შეფასებისკრიტერიუმისმიღწევისინდიკატორი
|
ფ.ა.1.3.
მოსწავლემუნდაშეძლოსმონაწილეობისმიღებაჯანმრთელობისშენარჩუნებისადაგაკაჟებისათვისაუცილებელელემენტარულფიზიკურაქტივობებში.
|
კომპლექსურიდავალებები
|
|
No comments:
Post a Comment